Τι παραπάνω έχει η φωνή του Μαρκουλάκη από του Μπιμπίλα δηλαδή και αρέσει στον πρωθυπουργό;

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης επικοινώνησε με τον πρωθυπουργό για να «ανοίξουν» τα θέατρα και όλα πήγαν καλά. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Ε όχι. Ο πολιτισμός σέβεται τη δημοκρατία και η κίνηση αυτή μόνο σεβασμό δε δείχνει. Στους χιλιάδες δημιουργούς που καθημερινά αγωνίζονται και φωνάζουν για την κατάσταση στους χώρους πολιτισμού, στα θεσμικά όργανα των καλλιτεχνών. Με πολύ απλά λόγια, τι παραπάνω έχει η φωνή του Μαρκουλάκη από του Σπύρου Μπιμπίλα και ακούγεται πιο μελωδικά και εύκολα στην τηλεφωνική γραμμή της εξουσίας;

Την αποκάλυψη έκανε η Έλενα Ακρίτα μέσα από την αρθρογραφία της στα «Νέα» καυτηριάζοντας το γεγονός ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήρε αυτή την απόφαση μετά τα όσα εισηγήθηκε ο ηθοποιός και όχι ακούγοντας τα όσα του είπαν ειδικοί επί του θέματος.

“Αβίαστα γέλασαν φίλα προσκείμενα πόμολα όταν πληροφορήθηκαν το παρασκήνιο που κράτησε ανοιχτά θέατρα και μουσικές σκηνές(…). Πώς έγινε αυτό;Τηλεφώνησε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στον Κυριάκο Μητσοτάκη», αποκαλύπτει η αρθρογράφος.

«Έτσι αλλάζουν οι αποφάσεις στη χώρα αυτή. Όχι έπειτα από διάλογο με φορείς, όχι έπειτα από ύστερα από ανταλλαγή απόψεων και επιχειρημάτων. Όχι. Παίρνει ένας σκηνοθέτης ένας πρωθυπουργό και του αλλάζει τη γνώμη (…) αυτά τα θέματα λύνονται στην Ελλάδα απλά και ανθρώπινα σε φιλικό επίπεδο”.

Παράλληλα η Έλενα Ακρίτα αναφέρει χαρακτηριστικά πως “ο πρωθυπουργός το ‘επικοινώνησε’ το τηλεφώνημα με τον Μαρκουλάκη αποδεικνύοντας ότι έχει γραμμένη την υπουργό του”.

Κάπως έτσι λοιπόν, δεν μας αρέσει ο τρόπος με τον οποίον άνοιξαν τα θέατρα γι’ αυτή τη σεζόν. Κάπως έτσι, δε μας αρέσει ο τρόπος που δημοσιο-σχετίζονται καλλιτέχνες με την πολιτική εξουσία και αποκτούν με ένα τηλεφώνημα ρόλο επιτελικό. Γιατί γνωρίζουμε ότι αυτού του τύπου οι τηλεφωνικές συνομιλίες είναι εκείνες που εξορίζουν ταλέντα από σκηνές, στερούν ευκαιρίες από νέους ανθρώπους, επιλέγουν παρουσιαστές στα κρατικά κανάλια από τον κατάλογο της καλλιτεχνικής μπουζουαρζίας στην Αθήνα και αφήνουν άλλες να πεινάνε. Και όλο αυτό το σύστημα έχει το θράσος να αποκαλύπτεται και σαν σωτήρας μας, μέσα στην πανδημία ζητώντας να μείνει η πληρότητα των θέσεων στα θέατρα στο 60%.

Τι να μας πουν και οι λοιμωξιολόγοι δηλαδή… Ελλάς Ελλήνων Δημοσιοσχετιστών. Συγχαρητήρια για την νίκη αλλά επειδή ως κοινό δεν είμαστε ηλίθιοι, δε θα πάρουμε.


donate: Κάνε μια δωρεά στο blog paypal.me/kogior

Τα τελευταία άρθρα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: