Όχι, η Δέσποινα Βανδή δεν είναι Μαρινέλα για να κράζει τον Σαμαρά μπουζουκτσού ήταν και είναι

Πρεμιέρα έκανε στο Open το σόου «Just The 2 of Us» για δεύτερη φορά, κριτές και παίκτες επέστρεψαν στο τηλεοπτικό τους πόστο για να μας διασκεδάσουν. Η αλήθεια είναι πως μέσα στην κλεισούρα του τελευταίου καιρού ήταν μια ευχάριστη νότα αλλά οι παραφωνίες ήταν πολλές και δεν αφορούσαν τους διαγωνιζόμενους. Η Δέσποινα Βανδή υποστηρίζοντας έναν «κακό ρόλο» (τους ρόλους βέβαια τους υιοθετούμε και τους προσαρμόζουμε στον εαυτό μας κατά βούληση) ήταν λίγο παραπάνω επιθετική και ενοχλητική από όσο περιμέναμε.

Αρχικά έκραξαν όλοι την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου εξανλτώντας όλη την αυστηρότητά τους στο απολωλώς πρόβατο που δεν κατάφερε να τραγουδήσει τουλάχιστον σαν Μαρία Κάλλας. Σε αυτή τη ζωή πάντα βρίσκουμε κάποιον που να του έχει βγει το όνομα για να δείξουμε πόσο κομπλεξικοί είμαστε και πόσο κακεντρεχείς ώστε να σχολιάζουμε ακόμα και τον τρόπο που μιλάει δημόσια όπως έκανε η Βίκυ Σταυροπούλου με μεγάλη δόση χιούμορ (ή bullying;). Έπειτα ακολούθησε η Δέσποινα Βανδή για να της τα ψάλλει κανονικά και να καταλήξει ότι είναι απλά μια όμορφη κοπέλα χωρίς φωνή. Λες και η ίδια που είναι και επαγγελματίας ξεκίνησε με μεγάλες φωνητικές ικανότητες, θυμόμαστε άλλωστε όλοι τη δεκαετία του 90 – 2000 πόσο γελούσαμε με τα φάλτσα της και τα ουρλιαχτά που αναπαριστούσαν τις κορώνες και έσπαγαν τζάμια. Προφανώς, χρειάστηκαν πάνω από δέκα χρόνια για να μπορέσει να στρώσει η φωνή της.

Το αποκορύφωμα ήρθε με την εμφάνιση του Τρύφωνα Σαμαρά που διαρκώς τρολάρει ο άνθρωπος και το ξέρει και αυτός και οι άλλοι. Γι’ αυτό άλλωστε πληρώνεται και γι΄αυτό τον λόγο τον επιλέγουν από την παραγωγή. Με ένα περίεργο μαλλί,  μια φουστανέλα και πολύ χιούμορ τραγούδησε με τη Χαρά Βέρρα ένα παραδοσιακό τραγούδι. Η κυρία Βανδή θίχτηκε και πάλι διότι ένιωσε πως προσβάλλεται η ελληνική παράδοση και μάλιστα δήλωσε πως έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα αυτό.

Είναι παράξενο που η Βανδή θίγεται για την παράδοση. Διότι η ίδια πρώτα από όλους έχει πολλές φορές ντροπιάσει το ελληνικό τραγούδι και την τέχνη, όταν ας πούμε παραβίαζε κάθε κανόνα αισθητικής, ντυνόταν με λαμπάκια, έκλεβε ξένα τραγούδια και αιωρούταν στον αέρα των μουζουκομάγαζων. Ή ακόμα όταν τραγουδούσε «τι κάνω μόνη μου μες το σαλόνι μου» σε ένα άσμα που εξυμνούσε τον αυνανισμό και έλεγε πολύ καλά περνώ στον καναπέ μου εγώ. Και κάπως έτσι, με μια συνέντευξη στον Χαζτηνικολάου και με λίγο προμόσιον καμώνονται ξαφνικά οι μπουζουκτσούδες τη Μαρινέλλα. Αμ δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα.

Τελικά, ο γλυκύτατος Τρύφωνας αγανάκτισε και υποψιασμένος πως όλο αυτό αφορά ίσως αφορούσε και τις προσωπικές του επιλογές και πώς αυτές εκδηλώνονται με την εμφάνισή του απόρησε: «Μα εγώ δεν έχω δικαίωμα να συμμετέχω στην παράδοση, δεν το κατάλαβα». «Μου πρόσβαλλε την προσωπική μου ζωή είπε σε πρωινή εκπομπή μετά».

Μήπως τελικά αυτό ήταν το θέμα και είχε δίκιο;

donate: Κάνε μια δωρεά στο blog μας στέλνοντας ό, τι θες στο paypal.me/kogior

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: