Κορομηλά, Μπονάτσος, Μαλβίνα, Ρετιρέ, Dolce Vita… Οι καλύτερες στιγμές του MEGA

Ο περισσότερος κόσμος λέει: «Βλέπω κάτι όχι γιατί μου αρέσει αλλά γιατί δεν έχει τίποτε άλλο». Αλήθεια δεν είναι; Οι ελληνικές σειρές είναι απλά χαζοχαρούμενες, χωρίς γέλιο χωρίς πρωτοτυπία και αυθεντικότητα. Αδιάφορες ατάκες με ηλίθιες μουσικές τύπου disney που μετά βίας προσπαθούν να προκαλέσουν το μειδίαμα. Φυσικά αυτό δε συνέβαινε με το Mega. Το αγαπημένο κανάλι ξαναγύρισε και δε μπορούμε να πούμε ότι δε χαιρόμαστε. Ένα κανάλι όμως δεν μπορεί να είναι μόνο το παρελθόν του, καλό ή κακό και το θέμα είναι ποιο είναι το κανάλι που …επέστρεψε;

Οι περισσότεροι χαιρόμαστε επειδή βλέπουμε την παλιά μυθοπλασία που είναι πια κάτι σαν τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο, αποδεικνύεται διαχρονική και μεγαλώνουν ακόμα και νέες γενιές με αυτή. Παρά πέντε, Dolce Vita, Δυο ξένοι, Τρεις Χάριτες μερικές από τις μεγάλες επιτυχίες του σταθμού. Και βέβαια οι Απαράδεκτοι.

Το στοίχημα θα είναι να καταφέρει το κανάλι υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς και τη νέα δημιουργική ομάδα να παράγει εξίσου αισθητικά άρτιες παραγωγές. Μέσα στα χρόνια της απουσίας του οι όροι έχουν αλλάξει και ο ανταγωνισμός αυξήθηκε. Κανάλια όπως ο Αντέννα με τις Άγριες Μέλισσες έχουν ανεβάσει πολύ τα στάνταρ, ακόμα και μικρότεροι σταθμοί όπως το Open παράγουν καλές σειρές: Ο ανταγωνισμός θα είναι πιο μεγάλος. 

Η παρουσία του Καπουτζίδη στο νέο κανάλι είναι αρκετά ελπιδοφόρα ότι το πρόγραμμα δε θα είναι «φθηνό».

Στον ενημερωτικό τομέα το Mega θεωρείται αμαρτωλό και οι περισσότεροι υποψιαζόμαστε ότι η νέα παρουσία του σταθμού ίσως δε στοχεύει στην άφεση των αμαρτιών αυτών. Τα πρόσωπα που ήδη «διαφημίζονται» στην πλειοψηφία τους δε φέρουν κανένα αέρα ανανέωσης, το αντίθετο μάλιστα. Το πιο σημαντικό όλων είναι βέβαια πως οι εργαζόμενοι του παλιού σταθμού έμειναν απλήρωτοι, παραπεταμένοι. Άραγε μπορεί να ακμάσει κάτι όταν του έχεις βγάλει τη ψυχή του; Γιατί όπως και να το κάνουμε, η επιτυχία δε βασίζεται μόνο στα λεφτά, εάν υπάρχουν αλλά στους ανθρώπους που μοχθούν στις κάμερες, στα δημοσιογραφικά γραφεία, στο μοντάζ. Χωρίς αυτούς κανένα κανάλι δε μπορεί να μπει στα δέκα πρώτα του τηλεκοντρόλ. Και αυτοί οι δημιουργοί έμειναν εκτός.

 

Τα σόου σήμερα είναι απλά μια μεταφορά ξένων format με διεκπεραιωτικές παρουσιάστριες που δεν μπορούν να εκφέρουν λόγο χωρίς το ότο κιου, με προσόντα τη πορεία τους στην πασαρέλα ή σε κάποιο τηλεριάλιτι. Οι τηλεστάρ δεν είναι σαν την Κορομηλά που γέμιζε πλατείες και Λυκαβητούς, χρίζονται βασίλισσες με τηλεθεάσεις 10 % και κάτω.

 

Κανείς δεν κάνει σαραντάρια πια όχι γιατί υπάρχει ποικιλία προγραμμάτων αλλά γιατί κανείς δεν έχει την δυναμική που απαιτείται για να προκαλέσεις το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Μια δυναμική όπως εκείνη που είχε ο Μπονάτσος.

Ο Λιάγκας και τα υβρίδιά του με τις ερωτήσεις περί σεξ να θεωρούνται ανατρεπτικές κάνουν θραύση (τι και αν σεξ κάνει μέχρι και το μυρμήγκι… το πήδημα συνεχίζει να σοκάρει σε μια κοινωνία τόσο συντηρητική). Σήμερα, δεν υπάρχει ανατροπή, δεν υπάρχει Μαλβίνα Κάραλη στην τιβί, λείπουν οι διαφορετικές φωνές, η σάτιρα η καυστική.

Τα ενημερωτικά μαγκαζίνο παρουσιάζονται χωρίς καμία αισθητική, με χονδροκομμένα πλάνα, ροκ τέκνο μουσική και έγκλημα, πολύ έγκλημα. Όταν η φαντασία και το μεράκι λείπει, αναλαμβάνει δράση το αστυνομικό ρεπορτάζ. Ατελείωτα δικαστήρια και φονικά από το πρωί μέχρι το βράδυ στην υπηρεσία του φτηνού ριάλιτι. Οι εποχές που οι Πρωταγωνιστές άλλαζαν τους όρους της ενημέρωσης έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Στο 2020 ξαναγυρνάμε στο μπιγκ μπράδερ με κλαρινογαμπρούς και φθηνές γκόμενες να συμμετέχουν σε κοινωνικά πειράματα ξεφτίλας… Η δύναμη της βλακείας.

 

Ας θυμηθούμε μερικές στιγμές του καναλιού, έτσι για να κλείσουμε τη σημερινή μας αναφορά, λίγο πιο αισιόδοξα.

Γ. Κολέτσος

  1. Η Λιάνα Κανέλλη στο πρώτο δελτίο ειδήσεων. 

 

 

 

2. Ο Γιώργος Αυγερόπουλος σε ρόλο ρεπόρτερ.

 

 

3. Η Λιάνα Κανέλλη υπόσχεται στην Ρούλα Κορομηλά πως ποτέ δε θα ασχοληθεί με την πολιτική. 

 

4. Και η Καίτη Γαρμπή δέχεται πρόταση γάμου live. 

 

5. H Nτένη Μαρκορά καθιερώνεται ως ένας από τους πιο αστείους κωμικούς ρόλους της τηλεόρασης. 

 

 

6. Η Μαλβίνα Κάραλη υποφέρει από φάρσες του Μπονάτσου. 

 

 

 

 

 

7. Όταν οι Μήτσοι έγραφαν ιστορία. 

 

8. Και το ρετιρέ με την Χαρούλα Πεπονάκη απογειωνόταν….! «Κόσμος λέγετε παρακαλώ…!»

 

 

 

 

 

donate: Κάνε μια δωρεά στο blog paypal.me/kogior

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: